میکروبلاگ شاتوت امشب دلم گرفته

 

امشب دلم گرفته امشب می خوام بنویسم می خوام بگم می خوام حرفهایی که تو دلم عقده شده بگم ولی نمی دونم از کجا بگم و چه جوری بگم از نامردی روزگار بگم یا از بخت و اقبال بد خودم بگم یا ... کاش ما آدمها انقدر انصاف داشتیم تا زود قضاوت نکنیم و به طرف مقابلمون یه فرصت می دادیم تا بتونه حرف خودشو بزنه چرا ما همه اش فکر می کنیم کار خودمون درسته و کار بقیه اشتباه ! چرا نباید کمی از غرورمون کم کنیم و قبول کنیم که ما هم بعضی وقتا اشتباه می کنیم چرا وقتی عصبی می شیم تمام پل های پشت سرمونو خراب می کنیم و دیگه راه بازگشتی برای خودمون نمی ذاریم و باعث بشیم که هم زندگی خودمون و هم زندگی کسی که دوستش داریم نابود بشه چرا باید بعضی وقتا به کسایی اطمینان کنیم که به ظاهر دوستمون هستن ولی در باطن دارن زندگیمونو خراب می کنن ولی ما فکر می کنیم تمام حرفهاشون به صلاح خودمونه و این اطمینان کاذب باعث بشه که کسی رو که زمانی دوست داشتیمو از دست بدیم و زندگی اونو تباه کنیم و بریم دنبال کسه دیگه ای این واقعا انصافه؟ دنیای ما آدمها رو مشغول ساخته تا بتونیم اینقدر در حق هم بی مرفتی کنیم که بتونیم میزان انسانیت خودمون رو ثابت کنیم ولی حیف که اینقدر فهم ما کم هست که انسانیت را در همین می بینیم و لذت محبت عمیق را با محبت به وسعت نور خوشید را با محبت تاریکی مثل نور ماه عوض می کنیم ولی نمی دونیم که یه روز مشتی خاک تیره و خشن مارو در آغوش می گیرد و این آغوش گرم زود گذر را از یاد می بریم و باید بادستانی که هر ساعت گرمی به ظاهر انسان را لمس می کرد با سردی مشتی خاک که مارا پناه داده عوض کنیم .اینا حرف های دلم بود که مدتی بود توی دلم سنگینی می کرد.




نظرات شما عزیزان:

peiman
ساعت12:49---19 آبان 1391
هرچیروكه بیشترازهمه میخوای3بارتكراركن،بعدآیه زیروبخون:بسم الله الرحمن الرحیم لاحول ولاقوه الابالله العلی العظیم،این پیاموبه9نفربرست آرزوت قبول میشه،باورنمیكردم واقعاقبول میشه اگرپاك كنی ونفرستی خداآرزوتوقبول نمیكنه ساعتتونگاه كن،9دقیقه بعدیه اتفاق میفته كه خوشحال میشی


دنيا
ساعت14:16---2 آذر 1390
وبلاگ خيلي زيبا و قلم گيرايي داري منم لينك ات كردم مرسي

symon
ساعت11:48---1 آذر 1390
سلام. وبلاگ خوبی داری پس چرا ازوبلاگت پول در نمیاری تبلیغات کلیکی رو توی وبلاگت قرار بده (این تبلیغات می تونه متن.عکس و یا هر چیز دیگه به دلخواه خودتون در انواع سایزها) قرار بدید و هر کس کلیک کنه به حساب شما پول واریز می شه. درضمن 50000ريال هم پاداش عضویت داره.هر 16 کلیک هم =10000ريال
هر کلیکی 600 ریال
برای ثبت نام به آدرس زیر برو:
http://persianhit.ir/?section=user&action=register&t=pub &fer=14169

در ضمن روی این لینک رو بزن تا نمونه ای از این تبلیغاتو ببینی کلیک هم کن

http://gamesmodern.loxblog.com


ناصر
ساعت22:44---18 آبان 1390
مرسی قدم رنجه فرمودی

farzad
ساعت22:05---17 آبان 1390
siiiiilam veblage khoshmaliiii dariii b ma ham sari bezan khoshhal mishim.rastiiilinketamkardam.mooooooontazeretam byeeeeeeeee

ناصر
ساعت19:49---17 آبان 1390
وبلاکت عالیه به منم سر بزن ممنون میشم

محمد جواد
ساعت12:48---28 تير 1390
من که خوشم اومد عزیزم عالی بود ولی باید دقت کرد تا درکش کرد کم که درکش کردم ههههههههههههههههههههه

محمد جواد
ساعت12:33---28 تير 1390
سلام دوست من من محمد جواد هستم وبلاگ زیبای داری به منم سر بزن برام نظرم بزار من شما رو لینک کردم منو با نام (خصوصی محمد جواد) لینک کنییییییید مرسییییییییییییییی باییییی

lovelorn
ساعت17:24---24 تير 1390
تنهایی من پاکترین و باوفاترین یاری است که در تمام زندگی پیدا کرده ام. تنهایی من با شادی های من شاد می شود و با غم های من غمگین. تنهایی من هیچ وقت مرا تنها نگذاشته است. من هرگز تنها نبوده ام چون همیشه تنهایی من در کنار من بوده است. در فرهنگ تنهایی من خیانت جایی ندارد. تنهایی من به آسانی به دست نیامده است. تنهایی من از انتهای یک کوچه مه گرفته و غمگین با ناز و کرشمه به سمت من تنها آمده است. تنهایی من با تمام چیزهایی که در خود دارد مرا تنها نمی گذارد. در تنهایی من، غم ، اندوه ، عشق شادی ، خاطرات و من جای گرفته است. در تنهایی من همیشه می توان صدای موسیقی را شنید. در تنهایی من همیشه فیلمی برای دیدن وجود دارد. در تنهایی من همیشه کتابی برای خواندن هست. در تنهایی من اشک همچون مرواریدی می درخشد. من تنهایی خود را دوست دارم. چون با وفاترین یاری است که در تمام زندگی پیدا کرده ام...
اپــــــــــــــــــــــــــ ــم


Rahman R2
ساعت19:47---14 تير 1390
سلام وبلاگ قشنگی داری کارت خوبه
به منم یه سر بزن خوشحال میشم


دوست من
ساعت6:01---12 خرداد 1390
سلام از این که به وبم سرزدی ممنون
بازم منتظرت هستم ای عاشق زیبا


نگار
ساعت20:35---11 خرداد 1390
عشق...؟




عشق یعنی.او




او یعنی.عشق




عشق یعنی.تمام وجود

تمام وجود یعنی.کسی که همیشه به یادشی




کسی که همیشه به یادشی یعنی.تنها یک نفر




تنها یک نفر یعنی.او

او یعنی.عشق



عشق یعنی.تمام وجودت!!!


اپم بدو بیا


حامد
ساعت10:40---8 خرداد 1390
سلام من از وبلاگت ديدن كردم.... خيلي خوشكله.ممنون ميشم اگه منو با نام عشق مرده لينك كني...و بگي كه تو رو با چه نامي لينك كنم ......منتظرم

بایرام
ساعت12:02---6 خرداد 1390
سلام خوبین؟ممنون بهم سرزدی شما هم وبلاک خوبی دارین خوشحال میشم باز هم بهم سر بزنی با تشکر

sahar JOoOon
ساعت15:16---3 خرداد 1390
خیلی وبت خشمله.به منم سر بزن !

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 1 خرداد 1387برچسب:, | 8:35 | نویسنده : MaryaM |
  • راه آرام
  • قالب وبلاگ